Change your language to English English | Change your language to Greek Greek | Bookmark this page Bookmark

ΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕ

ΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕ
ΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕ

ΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕ

ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 4
ΚΡΥΟΝΕΡΙ, 14568 ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Tel: 210-6220650, 210-8161302, 210-6220918
Fax: 210-8161607
e-Mail: market@skag.gr
Web Site: http://www.skag.gr
 
ΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕΣΚΑΓΙΑΣ Θ.Κ. ΑΒΕΕ

 

 

Η εταιρία SKAG, από το 1956 μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να εδραιωθεί τόσο στον Ελλαδικό χώρο όσο και στο διεθνή.  Η επιτυχία της αυτή, οφείλεται στις στρατηγικές κινήσεις και στο όραμα του ιδρυτή της, Θεόδωρου Σκαγιά, όπου μία μικρή οικοτεχνία εξελίχθηκα στην μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα κατασκευής χαρτοσχολικών και ειδών αρχειοθέτησης στην Ελλάδα.

 

 Η Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ, με το εμπορικό σήμα SKAG, έχει την έδρα της στο Κρυονέρι Αττικής με ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 20.000 τμ. Τα τελευταία χρόνια έχει ενισχύσει το δίκτυό της στην Βόρεια Ελλάδα, κατασκευάζοντας ένα σύγχρονο κέντρο διανομής Β. Ελλάδος στην Σίνδο (έκτασης 3.200 τμ).

 

 Η εταιρεία, ξεκίνησε την δραστηριοποίησή της το 1956 με το εμπορικό σήμα SUPER ΔΙΕΘΝΕΣ και διένυσε μία ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία που την ανέδειξε σε αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην Ελληνική αγορά και έναν σημαντικό παίκτη στα δρώμενα της Ευρωπαϊκής και Παγκόσμιας αγοράς, με το διεθνές λογότυπο SKAG.(1990)

 

 Αυτή την στιγμή, η Θ.Κ.Σκαγιάς ΑΒΕΕ, με το εμπορικό σήμα SKAG,έχει κατηγοριοποιήσει τα προϊόντα της σε 3 κατηγορίες με αντίστοιχα σήματα.

 

·         SKAG - χαρτοσχολικά

·         SKAG and PAPER - χαρτικά γραφείου

·         SKAG SYSTEMS - είδη αρχειοθέτησης

 

Τις 3 παραπάνω κατηγορίες, πλαισιώνουν με πάνω από 1.200 προϊόντα.

 

 

Οι 7 άξονες Επιτυχίας της SKAG

 

  1. Συνεχής αναβάθμιση, ανανέωση και επέκταση της γκάμας των προϊόντων SKAG.

 

  1. Συστηματική επικοινωνία (τηλεοπτικές καμπάνιες, προβολές, καταχωρήσεις, events, εκθέσεις, χορηγίες, κοινωνικό έργο κ.τ.λ.)

 

  1. Καινοτομίες και συνεχή αναβάθμιση του μηχανολογικού της εξοπλισμού.

 

  1. Συνεχή ανάπτυξη και αναβάθμιση του δικτύου διαμονής της(Πανελλαδικά).

 

  1. Έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό της (στελέχη και εργαζόμενους), θέτοντας την εκπαίδευση κύριο άξονα της ανάπτυξής της.

 

  1. Έμφαση στα ασφαλή προϊόντα της SKAG, για τους καταναλωτές  κυρίως όταν αυτοί είναι τα παιδιά.

 

  1. Έμφαση στην Οικολογική Συνείδηση της εταιρείας η οποία εφαρμόζετε εδώ και δεκαετίες. 

 

 

SKAG Marketing Mix

 

Ένας από τους συνεχής στόχους της SKAG, είναι η διαρκής ανανέωση των προϊοντικών της σειρών, ιδιαίτερα στα σχολικά είδη (τετράδια, θεμάτων, ζωγραφικής κ.τ.λ.) έτσι ώστε να διατηρεί το ενδιαφέρον των πελατών και καταναλωτών. Όλα τα νέα προϊόντα, φροντίζει να τα προβάλει, (είτε σε εκθέσεις Ελλάδας, είτε Εξωτερικού) και να τα διαφημίζει (TV, καταχωρήσεις κ.τ.λ.) κατάλληλα. Η SKAG, δίνει έμφαση στην οικολογική Συνείδηση που την διέπει, τονίζοντας τα ασφαλή υλικά της και τις διαδικασίες ανακύκλωσης που εφαρμόζει πάνω από 25 χρόνια.

 

 

 

Προσαρμογή Προϊόντων για ειδικά τμήματα της Αγοράς.

 

Η SKAG,προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς. Ανάλογα την ηλικία, τις ανάγκες και τη γεωγραφική θέση, η SKAG προσαρμόζει τα προϊόντα της για να καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών. Για παράδειγμα, η Β. Ελλάδα, διαμορφώνει μία αγορά με κάποια προϊόντα διαφορετικών προδιαγραφών όσον αφορά και το μέγεθος και τα φύλλα των τετραδίων.

 

Η SKAG, προσεγγίζει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, καθώς και τους μαθητές και σπουδαστές, δημιουργώντας εξειδικευμένα προϊόντα, έτσι ώστε να κεντρίζει το ενδιαφέρον τους. Τα τελευταία χρόνια, έχει επεκταθεί σε προϊόντα με χαρακτήρες όπως MICKEY, ASTERIX,  Reilly, LOONEY TUNES, MAD, FULANITOS, SCOOBY DOO,  ΤWΕΕΤΥ για να προσελκύσει μία πολύ σημαντική, άλλα ευάλωτη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, τα παιδιά.

 

 

Ποιότητα

 

 Η SKAG, εγγυάται την ποιότητα των προϊόντων της, καθώς δίνει ιδιαίτερη προσοχή στα ασφαλή υλικά (πρώτες ύλες) με οικολογική συνείδηση. Η SKAG, έχει ταυτίσει το όνομά της ( σήμα της ) με την ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων της, αλλά και των υπηρεσιών της. (εξυπηρέτηση, άμεση διανομή , επικοινωνία και σωστή συμπεριφορά).

 

 Η ποιότητα των προσφερόμενων προϊόντων, εξασφαλίζεται μέσω της προσεκτικής επιλογής κατάλληλων υλικών (πρώτων υλών). Για την παραγωγή των προϊόντων, τηρούνται υψηλές προδιαγραφές αλλά και με την αυτοματοποιημένη παραγωγική διαδικασία που εξασφαλίζει την σταθερή, υψηλή ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων.

 

 Η SKAG, εξασφαλίζει άριστη ποιότητα, τηρώντας όλες τιε απαιτούμενες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, κλείνοντας συμφωνίες με τους μεγαλύτερους οίκους (μύλους παραγωγής χαρτιού) Πανευρωπαϊκά, εξασφαλίζοντας ύλες με τις πιο ενδεδειγμένες οικολογικές μεθόδους παραγωγής χαρτιού, χαρτονιού, P.P (πολυπροπυλενίου) κ.τ.λ. Έτσι για παράδειγμα, το χαρτί που εισάγεται σαν πρώτη ύλη, λευκαίνεται χωρίς χλώριο, καθαρό οξυγόνο ή άζωτο και έτσι τα υπολείμματα νερού της λεύκανσης δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον.

 

Επίσης, το PVC πλαστικό (πρώτη ύλη) που εισάγεται ή παρασκευάζεται εγχώρια, δεν περιέχει κάδμιο (μία άκρως καρκινογόνα ουσία, που μπορεί να βλάψει άμεσα όταν έρθουμε σε επαφή.

 

Σχεδιασμός προϊόντων

 

Τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε ότι το κάθε προϊόν και ο τρόπος σχεδιασμού του, γίνεται αντικείμενο έντονου ενδιαφέροντος, όταν ειδικά εναρμονιστούν τα οφέλη της λειτουργικότητας με αυτά της επικοινωνίας. Τα σχήματα και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται, έχουν στόχο να δίνουν άμεσο ερέθισμα στον καταναλωτή, με το εμπορικό σήμα να εμφανίζεται ευδιάκριτο πάντα.

 

 Τα τελευταία χρόνια, η SKAG, έχει αναπτύξει αρκετά εργαλεία προβολής (σταντ) προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί για να παρέχουν εργονομία και λειτουργικότητα στα καταστήματα που τοποθετούνται, αλλά και άμεση προβολή των προϊόντων, έτσι ώστε να αυξάνεται κατακόρυφα η ροή τους (πώληση) στα καταστήματα έως 40-60% (σταντ - αυτόματος πωλητής).

 

 

Εμπορικά Σήματα.

 

 Η Θ.Κ.Σκαγιάς ΑΒΕΕ, έχει ένα αρκετά επιτυχημένο εμπορικό σήμα SKAG το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει υψηλή αναγνωρισημότητα και συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου ονόματος. Είναι σύντομο, απλό, προφέρεται εύκολα και είναι εύκολη η μνημόνευσή του. Η SKAG, όλα αυτά τα χρόνια, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της, καθώς και των τελικών καταναλωτών, έχοντας σαν προτεραιότητες την συνέπεια, την εξυπηρέτηση και την αξιοπιστία σε όλο το φάσμα της αγοράς.

 

 

Ανάπτυξη νέων προϊόντων

 

Η ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, είναι αποτέλεσμα μίας αρκετά μεγάλης διαδικασίας που ξεκινάει από τη γέννηση της ιδέας ή την καταγραφή της ανάγκης και ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του προϊόντος στις ετήσιες εκθέσεις της SKAG, τόσο στην Ελληνική, όσο και στην Διεθνή αγορά. Τα στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης νέου προϊόντος είναι :

 

  1. Καταγραφή της ανάγκης ή της ιδέας. Πολύ μεγάλο ρόλο, παίζουν οι προτάσεις πελατών, καθώς επίσης και των πωλητών, οι οποίοι έχουν άμεση επαφή με την αγορά.
  2. Σχεδίαση του προϊόντος και έρευνα του συνολικού προϊόντος στα συγκεκριμένα target groups που απευθύνεται το προϊόν. Η SKAG, έχει την δυνατότητα από το 2002, να διεξάγει έρευνα μέσω ενός προγράμματος που ανέπτυξε, το οποίο περιλαμβάνει την  παρουσίαση σε σχολεία, Πανεπιστήμια και κάθε είδους φορέα, της παραγωγικής της διαδικασίας καθώς και διεξαγωγής ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, καθώς το δείγμα είναι αρκετά μεγάλο και η εμβέλεια του ικανοποιητική.

 

  1. Επιλογή υλικών και τεχνοτροπίας. Εδώ το Marketing της SKAG, προτείνει ιδέες και υλικά και έρχεται να κάνει την ιδέα πραγματικότητα. Μέσα από μία επίπονη διαδικασία το προτεινόμενο προϊόν περνάει στην

 

 

  1. Τελική έγκριση, μέσω των διοικητικών στελεχών της εταιρίας. Εκεί, αποφασίζεται από κοινού η υλοποίηση του και η εισαγωγή του στην παραγωγική διαδικασία. Πρέπει να τονιστεί, ότι η διοίκηση ενθαρρύνει προτάσεις και ιδέες νέων προϊόντων, διότι πιστεύει ότι μία ιδέα μπορεί να ξεκινήσει από οποιοδήποτε άτομο μέσα στη εταιρία. Έτσι το ανθρώπινο δυναμικό προτείνει και εκφράζει ιδέες χωρίς δισταγμό, ακόμη και αν δεν υλοποιούνται.

 

  1. Παρουσίαση και προβολή προϊόντος Αυτό είναι ένα αρκετά σημαντικό στάδιο, διότι το τελικό προϊόν έρχεται σε επαφή με τους πελάτες και τον τελικό καταναλωτή. Η εταιρία γνωστοποιεί το νέο προϊόν μέσα από ενέργειες προώθησης, όπως εκθέσεις, καταχωρήσεις, καθώς και με μέσα προβολής όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο σε περιόδους αιχμής του προϊόντος (εποχικότητας).

 

 

 Η επιτυχημένη πορεία της SKAG, καθώς και η ανάπτυξη της, οφείλεται στα σταθερά και στοχευμένα βήματα και στις στρατηγικές κινήσεις που επιλέγει να ακολουθήσει. Όλες οι αξίες της SKAG, πηγάζουν από το DNA της εταιρίας που διασφαλίζει την ποιότητα και την συνέπεια σε όλους τους τομείς.             

 

 

 

 

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ » ΧΑΡΤΙ & ΠΡΟΙΟΝΤΑ

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΡΤΟΥ / ΤΕΤΡΑΔΙΑ / ΧΑΡΤΙ / ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΧΑΡΤΟΥ / ΣΧΟΛΙΚΑ / ΧΑΡΤΙΚΑ / ΜΠΛΟΚ / ΜΠΛΟΚ ΑΚΟΥΑΡΕΛΑΣ / ΜΠΛΟΚ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ / ΚΛΑΣΕΡ / ΚΛΑΣΕΡ ΓΡΑΦΕΙΟΥ / ΝΤΟΣΙΕ / ΑΚΟΥΑΡΕΛΕΣ / ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΣΠΙΡΑΛ / ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ / ΜΠΛΟΚ ΓΡΑΦΗΣ / ΜΠΛΟΚ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ / ΜΠΛΟΚΑΚΙΑ / ΕΙΔΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗΣ /
id: 48217

URL URL: https://www.wiw.gr:443/greek/krioneri_skagias_th_k_sa/
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.